dijous, 29 de gener del 2009

SÍ A LA VELOCITAT VARIABLE, PER REDUIR ACCIDENTS I CONTAMINACIÓ!!!

3 comentaris:

zel ha dit...

Ui, encetem un tema polèmic...No sé, si a mi em limiten, em deixen fregida...normalment vaig amb el temps al darrera...

Marc ha dit...

Jo també anava sempre amb el temps que em mossegava el cul... He arribat a fer algun trajecte entre Palència i Saragossa amb una velocitat mitjana (que no punta) de 210 km/h... i d'accidents on el cotxe ha quedat destrossat n'he tingut més d'un. Cap per culpa meva, per sort.
I això és un "xip" que hem de canviar. El que ens pot passar, sinó, és que ja no tan sols arribem tard, però que ja no arribem mai.

També abans la gent deia que els ofegava el cinturó de seguretat, o que amb un parell de cubates es pot conduir tranquil·lament...

Per altre banda, sempre s'està dient que anem a la cua d'Europa, i quan ens posem al seu nivell, resulta que ens mirem el melic i no volem avançar.

SERGI ha dit...

Donç jo, sempre que puc no arrivo mai tard.
Intento sortir abans de casa, miro d'arrivar una mica abans...


I aixo que vaig de BCN a Gavà, a totes hores, i que vols que et digui. Ara ja no agafo tantes retencions.

La vida està per disfrutarla, i no per arrivar a la feina destroçat dels nervis. Si arrivas tard, donç que hi farem.
Els problemes que es poden solucionar... no son problemes. I els que no es poden solucionar... si no es pot solucionar, per que et preocupes.
Donç s'arriva tard i ja està.
Un altre dia sortirem abans.
Es l'única manera d'arrivar d'hora i sense nervis.